Cost simbolic.

Acest articol se referă la Google Analytics universal. Dacă folosiți experiența îmbunătățită Google Analyticsconsultați secțiunea Proprietăți Google Analytics 4 din acest Centru de ajutor. Datele de cost și Instrumentul de comparare a modelelor Analizați datele de cost importate cu modele de atribuire.
Dacă ați importat datele de cost Google Ads sau alte date de cost cost simbolic contul Analytics, datele respective vor apărea în coloanele suplimentare din Instrumentul de comparare a modelelor. Dacă nu ați importat nicio dată de cost, coloanele nu vor apărea.

În coloana Cheltuieli, vor apărea cheltuielile totale pentru intervalul de date selectat. Alegeți fie Conversii și CPA, fie Valoarea conversiei și rentabilitatea cheltuielilor publicitare din selectorul drop-down de valori din tabel pentru a afișa valorile corespunzătoare ale costurilor de date pentru fiecare model de atribuire selectat. Valoarea CPA cost pe achiziție este calculată prin împărțirea Cheltuielilor pentru canal la numărul de conversii atribuit unui canal dintr-un anumit model.
Rentabilitatea cheltuielilor publicitare se calculează prin împărțirea valorii conversiilor pe baza venitului din comerțul electronic sau a valorii obiectivelor la Cheltuielile pentru canalul respectiv.

În coloana Modificare procentuală, va apărea procentajul prin care diferă valoarea selectată față de modelele de atribuire. Întrucât rentabilitatea cheltuielilor publicitare este o valoare calculată pe baza valorii conversiilor, modificarea procentuală a acesteia de la un model la altul este identică cu cea a valorii conversiilor și nu apare în tabel.
- Datele de cost și Instrumentul de comparare a modelelor - Google Analytics Ajutor
- Кэти нетерпеливо глянула на Франца.
- cost-effective - Traducere în română - exemple în engleză | Reverso Context
- Diagramă live de opțiuni binare migesco
- simbolic - English translation – Linguee
- Promo Genius - Damatomacchine
- Я скажу им прямо Еще во время поездки на страусозавре Ричард предупредил Элли, что Накамура попытается воспользоваться ею, чтобы каким-нибудь образом найти оправдание своей новой войне.
Fiecare procent din coloana Modificare procentuală este însoțit de un simbol: un punct gri indică faptul că nu există o modificare ce se poate identifica între modelul de referință și modelul comparat, adică, cele două modele apreciază activitatea de marketing în același fel; o săgeată în sus indică o schimbare pozitivă față de valoarea modelului de referință; o săgeată în jos indică o schimbare negativă față de valoarea modelului de referință.
Verde indică o schimbare în favoarea modelului comparat, de ex.
Creșterea cost simbolic de conversii este indicată, de asemenea, printr-o săgeată video de tranzacționare a opțiunilor. Roșu indică o schimbare în favoarea modelului de referință, de ex. A fost util?
Cum putem să îmbunătățim această pagină?