Opțiunea scurtă


Programul Google Partners Despre licitarea pentru afișări Mulți advertiseri speră că utilizatorii vor da clic pe anunțul lor, însă opțiunea scurtă nu este întotdeauna scopul principal.

cum să înveți să tranzacționezi face afaceri cu bani mari

Poate că vă doriți doar ca anunțul să fie văzut de un număr mare de persoane. În acest caz, licitarea în funcție de costul-pe-mia de afișări vizibile vCPM este o opțiune potrivită.

Dacă folosiți licitarea vCPM, veți licita pentru anunț în funcție de frecvența cu care acesta apare într-o poziție vizibilă în Rețeaua de display Google.

câștigarea instantă de bani pe internet cum să tranzacționați opțiuni binare utrader

Setați suma maximă pe care sunteți dispus ă să o plătiți pentru anunțurile vizibile, indiferent dacă utilizatorii dau clic sau nu pe acestea. De ce să folosiți licitarea vCPM Anumiți utilizatori opțiunea scurtă licitarea vCPM deoarece doresc opțiunea de a seta o sumă maximă pe care o vor plăti pentru fiecare vizionare a anunțului sau pentru fiecare afișare vizibilă, nu pentru fiecare clic.

împrumuturi negarantate bani rapizi ca fulgerul

Licitarea vCPM nu este disponibilă pentru campaniile în Rețeaua de căutare. Sfat Dacă obiectivul dvs. O scurtă comparație între licitarea vCPM și licitarea CPC Puteți consulta detalii suplimentare mai jos, dar noțiunile de bază sunt cele ce urmează.

Imprimaţi pe ambele feţe ale hârtiei Windows® Selectaţi hârtie în format A4 când folosiţi funcţia de imprimare faţă verso automată. Verificaţi să fie închis capacul posterior.

Licitarea unei sume CPM a anunțurilor care se pot consulta Licitarea CPC afișarea opțiunea scurtă vă interesează mai mult decât clicurile vă interesează mai mult clicurile Licitați: suma maximă pe care sunteți dispus ă să o cheltuiți pentru 1. Nu veți plăti pentru afișările care nu au fost vizibile. Aflați cum să licitați pentru afișările vizibile folosind suma CPM pentru anunțurile vizibile.

ce să investești în valută cum se creează un sistem de tranzacționare profitabil în tranzacționare

Pentru ca procesul să fie corect, atunci când anunțurile CPC și vCPM concurează pentru aceeași destinație de plasare din Rețeaua de display, cele două tipuri sunt comparate ca egale în funcție de suma reală pe care o pot cheltui pentru afișare.

În cazul unui anunț vCPM, suma licitată CPM maximă a anunțurilor care se pot consulta reprezintă valoarea pe care un advertiser este dispus să o cheltuiască pentru fiecare 1.

sisteme de câștig prin internet cum să retrageți bani atunci când tranzacționați opțiuni binare

În cazul unui anunț CPC, Google estimează numărul de clicuri pe care le poate primi un anunț la fiecare 1. Cu cât este mai ridicată suma CPM maximă pentru anunțurile vizibile, cu atât mai mari sunt șansele ca anunțul să se afișeze. Ca întotdeauna, sistemul Google Ads va percepe doar suma necesară pentru a plasa anunțul dvs. Aflați mai multe despre Vizionarea activă.

Solicită apel

Sfat Anunțurile text care folosesc sume licitate vCPM pot avea opțiunea scurtă avantaj special: dacă obțin o destinație de plasare, li se oferă întregul spațiu publicitar, deci nu trebuie să-l împartă cu alte anunțuri text.

Astfel, pot ieși mai ușor în evidență. Suma licitată CPM maximă pentru anunțurile vizibile poate atrage niveluri diferite de afișări, tehnica de tranzacționare a știrilor prețuri diferite față de sumele licitate CPM maxime anterioare. Întrucât nu plătiți pentru afișările care nu au fost vizibile, vă recomandăm să creșteți suma licitată CPM maximă pentru anunțurile vizibile, astfel încât să obțineți același nivel de cheltuieli și de trafic.

Она улыбнулась. - Сегодня мне было очень приятно твое общество. Ты помог. - Наи протянула обе руки и взяла ладони Патрика.

Să presupunem că vindeți flori și că ați creat un grup de anunțuri care conține cuvinte cheie cum ar fi trandafiri, margarete sau lalele. Sume licitate la nivel de grup de anunțuri: setați suma CPM maximă a anunțurilor care se pot consulta la nivel de grup de anunțuri, astfel încât să aveți aceeași sumă licitată opțiunea scurtă toate cuvintele cheie și destinațiile de plasare din opțiunea scurtă respectiv.

Să presupunem că alegeți o sumă CPM a anunțurilor care se pot consulta, la nivel de grup de anunțuri, în valoare de 3,60 RON. Dacă anunțul apare pe un site asociat trandafirilor sau lalelelor ori pe un blog dedicat florilor, suma CPM maximă a anunțurilor care se pot consulta va fi întotdeauna de 3,60 RON.

Acesta este modul cel mai simplu de a gestiona sumele licitate CPM ale anunțurilor care se pot consulta.

strategii profesionale pentru opțiuni binare regulatoare de opțiuni binare

Sume licitate la nivel de destinații de plasare: puteți seta câte o sumă licitată CPM a anunțurilor care se pot consulta pentru fiecare destinație de plasare care vi se pare potrivită. Dacă știți că un anumit site vă aduce rezultate foarte bune, puteți licita mai mult pentru destinațiile de plasare de pe acesta.